Departament de Biblioteca | Biblioteca

Vine a la Biblioteca de l'ICAB el dissabte 23 d'abril per celebrar Sant Jordi 2022

Passegeu per la fira del llibre i participeu en les visites guiades per conèixer els espais més emblemàtics del Palauet Casades. No us perdeu la gran festa presencial que ha organitzat la Biblioteca de l’ICAB per commemorar el Dia del Llibre i la rosa! Per això obre les seves portes el dissabte 23 d’abril de 2022, de 10 a 14h!

Fri Apr 22 15:00:00 CEST 2022

OBSEQUIS EDITORIALS

Com mana la tradició, i ja són més de 15 anys, la Biblioteca de l'ICAB celebra la Diada de Sant Jordi.  Per això, el dissabte 23 d’abril veniu a l’ICAB, les editorials jurídiques més importants us obsequiaran amb una obra i el Col·legi amb una rosa!

Per fi podem tornar a celebrar Sant Jordi de forma presencial, ens trobareu a diferents punts de la seu col·legial. A la cantonada, al Pati de Columnes i, com a cirereta, s’organitza l’habitual Fira de llibres a la Sala de Lectura, on es regalaran llibres, revistes i altres obsequis per part de les principals editorials jurídiques.

Aquest Sant Jordi hi col·laboren onze editorials:

• Colex
  • Derecho Práctico-Editorial Reus
  • Global Economist&Jurist
  • Iustel
  • La Ley
  • Lefebvre-El Derecho
  • Política&prosa
  • Sepin
  • Thomson Reuters Aranzadi
  • Tirant Lo Blanch
  • Vlex

SIGNATURA DE LLIBRES

A la vegada, al Pati de Columnes, de 12 a 14h, s’obrirà la signatura de llibres amb la presència d’autors/autores que són col·legiats i col·legiades a l’ICAB i que us dedicaran les seves obres.

VISITES GUIADES

Com a colofó es faran visites guiades per la Biblioteca (s’organitzaran sota demanda i en petits grups). A les 10.30, 11, 12.30, 13h. Es prega confirmació.

ROSES DOLCES FdIG

En paral·lel, i durant tota la jornada, la Fundació privada degà Ignasi de Gispert posarà a la venda, al xamfrà del Palauet Casades, unes roses de gominola amb fins socials. El preu serà de 3 euros la unitat.

Us hi esperem!!! No hi falteu!!!