Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

Vols participar al Young Lawyers Contest 2022?

Aquest any l'Acadèmia de Dret Europeu ERA organitza una nova edició del concurs Young Lawyers Contest. De nou ho fa amb el suport de la CCBE i, aquesta vegada, també, amb la col·laboració de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona.

Thu Jan 20 00:00:00 CET 2022

El concurs reunirà advocats i advocades recentment col·legiats/des que, en equips formats per concursants de diferents països europeus, tindran el repte d'aplicar els seus coneixements de Dret Europeu a diferents simulacions.

Sota l'atenta mirada d'un jurat format per experts en Dret Europeu, aprendran a treballar amb companys i companyes d'altres cultures jurídiques i treballant en diferents àmbits els drets fonamentals i l'Estat de Dret, l'accés a la justícia, el dret econòmic, la cooperació fronterera en matèria civil i mercantil, i el Dret Penal.

Per tal de participar-hi, s’ha d’estar dins el primer any de col·legiació a l’hora de fer la sol·licitud i tenir un nivell alt d’anglès (B2) i presentar el CV. Es tindrà en compte l’experiència europea i internacional.

Podeu fer-nos arribar les vostres candidatures fins al 30 de gener de 2022 al correu electrònic: formaciointernacional@icab.cat

Trobareu més informació al document adjunt (a peu de pàgina) i a la següent pàgina web: https://younglawyerscontest.eu/

• Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

Young Lawyers Contest 2022?

3290.3154296875 Kbpdf