Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB | Institucions

Webinar: 'Circumstàncies de la Llei 11/2020, de 18 de setembre, en matèria de contenció de rendes'

El pròxim 15 d’octubre de 2020, la Secció de Dret Civil i Comissió de Normativa de l’Il·lustre Col·legi d’Advocacia de Barcelona organitzen una conferència ON-LINE sobre la Llei 11/2020, en matèria de contenció de rendes
Tue Oct 06 00:00:00 CEST 2020

Després de l’aprovació de la llei que va entrar en vigor el passat 22 d’octubre de 2020, són moltes i diverses les reflexions que s’han fet al respecte.

El webinar començarà a les 17:00 hores i comptarà amb la presència de tres ponents amb una àmplia experiència dins l’àmbit en qüestió, al qual se’n farà referència. Es tracta de Maria del Remei Verges Cortit, magistrada del Jutjat de Primera Instància núm. 52 de Barcelona; Carles Sala i Roca, ex secretari d’Habitatge i Elga Molina Roig, doctora en Dret i professora a la Universitat Rovira i Virgili.

El moderador serà Miquel Serra i Camús, advocat i president de la Secció de Dret Civil de l’ICAB, mentre que Joaquim de Miquel Sagnier, advocat i vicedegà de l’ICAB, farà la presentació de la sessió.

Les inscripcions ja es poden realitzar ON-LINE, via ZOOM, a través del següent enllaç