Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Departament de Biblioteca | Formació ICAB

XX edició concurs Contes d'Advocats

Tradicionalment, el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha convocat aquest concurs de contes amb àmplia acceptació per part dels col·legiats/des. El premi s'atorga el Dia de Sant Jordi de 2019.
Tue May 22 00:00:00 CEST 2018

Els punts principals de les bases són els següents:

1.- El concurs és obert a totes les persones col·legiades, tant per a les exercents com per a les no exercents.

2.- La temàtica dels contes és lliure però ha d'estar contruïda en format conte o fàbula.

3.- Els contes han d’ésser originals i inèdits, escrits en català o castellà, amb una extensió màxima de 10 pàgines en lletra Arial 11 i interliniat senzill.  En qualsevol cas, els autors són responsables de la seva autoria i originalitat dels contes presentats a concurs.

4.- El termini de presentació de contes serà fins al dia 30 de desembre de 2018.

5.- S'atorguen tres premis:

· 1r premi: 1.200 €
· 2n premi: 600 €
· 3r premi: 300 €

6. - Els contes o fàbules s'hauran d'escriure sota el nom d'un pseudònim i en un sobre tancat. A banda haurà de figurar el nom del col·legiat a qui correspon el seudònim.

7.- S'haurà de lliurar una còpia impresa a registre del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona i també electrònica a través del mail comunicacio@icab.cat

8.- Es proposa que el jurat estigui format per:

· Mª Eugènia Gay (degana)
· Jordi Pina (vicedegà)
· Joaquim de Miquel (bibliotecari)
· Núria Nolla (advocada que col·labora des de la primera edició)
· Daniel Birba (guanyador de l'edició anterior)
· Joan Oset