Conferència: El procediment especial per a microempreses del Llibre III del Projecte de Llei de reforma del text refós de la Llei Concursal (PRESENCIAL)
15/06/2022, a les 18h. Organitzada per la Secció de Dret Concursal de l’ICAB.
PONENTS:
- José María Fernández Seijó. Magistrat del Jutjat Mercantil núm. 11 de Barcelona
- Rosalía Osorio Tenorio. Lletrada de l’Administració de Justícia del Jutjat Mercantil núm. 3 de Barcelona
MODERA:
- Sara Iglesias López. Secretària de la Secció de Dret Concursal de l’ICAB
* La sessió s'impartirà amb el sistema Zoom.
** L'organitzador de la conferència prohibeix expressament la gravació audioviosual i posterior difusió i exhibició de les imatges en qualsevol suport, ja sigui material o electrònic, així com la producció, edició i/o emissió o difusió, mitjançant reproducció, íntegra o parcial de la mateixa.
Preus
Descripció | Import |
Tots/es | Gratuït |

Conferència: El procediment especial per a microempreses del Llibre III del Projecte de Llei de reforma del text refós de la Llei Concursal (PRESENCIAL)
Informació general
- 15/06/2022
- 8a planta ICAB (c/ Mallorca, 283)
- 18h
- Gratuït