e-Justícia-Lexnet

Quins navegadors puc utilitzar per accedir a Lexnet i eJustícia?

Els navegadors han de utilitzar Java per poder accedir a Lexnet i eJustícia, per tant els navegadors compatibles són Explorer 10 i 11 i Firefox v41.0.

Chrome i Microsoft Edge (el nou navegador de Windows 10) NO són compatibles, ja que no permeten executar Java.

Windows 10 també inclou Explorer, tot i que no és el navegador que utilitza per defecte.

Teniu més informació sobre els navegadors compatibles i la seva configuració en els següents enllaços.

Lexnet Ministerio

Requeriments tècnics de instal·lació de Lexnet Ministeri

Instal·lació de Applet de Lexnet Ministerio (Component necessari)

eJustícia