Altres cursos

I Congrés Nacional d'Igualtat d'Oportunitats

Després de més de 12 anys de la publicació de la Llei Orgànica 3/2007 neix el I Congrés Nacional d'Igualtat d'Oportunitats, que es celebrarà a Barcelona el pròxim dia 4 de març de 2020.

Aquest Congrés neix amb l'objectiu de conscienciar la societat sobre la importància de la igualtat d'oportunitats en les organitzacions. Pretén aclarir conceptes que s'han anat estructurant en el si de les empreses i donar extensió a les bones pràctiques que tant des de les diferents administracions com des de les pròpies empreses s'han anat introduint en el dia a dia de les organitzacions. Plans d'Igualtat, sistemes de gestió, comissions negociadores i comissions d'igualtat, negociació de diagnòstics, i la gestió de l'assetjament sexual i/o per raó de sexe a l'empresa, entre d'altres temàtiques de gran interès, passen després de 12 anys d'espera, a ser centre de debat.

El I Congrés Nacional d'Igualtat d'Opotunitats pretén ser un esdeveniment anual que aspira a ser referència en el sector, on es donen cita tant els/les professionals de la Igualtat, com les administracions, empreses i els agents socials de tot l'Estat.

Per a més informació i programa complet: https://congresoigualdad.org/

Altres cursos

I Congrés Nacional d'Igualtat d'Oportunitats

Informació general

• 04/03/2020
  • World Trade Center Barcelona. Moll de Barcelona s/n, edificio Este, 1a planta, Barcelona.
  • De 9:00 a 19:00 hores