Protocol

Presentació del Kit Digital de Red.es a l'ICAB

Presentación del Kit Digital de Red.es en el ICAB from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.

El divendres 1 d'abril del 2022, a les 12h, tindrà lloc a la seu del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) l'acte de presentació del Kit Digital per a l'Advocacia. Es tracta d'un programa d'ajudes de Red.es, entitat adscrita al Ministeri d'Afers Econòmics i Transformació Digital a través de la Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial per promoure la digitalització d'autònoms i pimes de tots els sectors, inclòs el legal.

L'acte comptarà amb el següent programa:

• Benvinguda de l'Excm. Sr. Jesús M. Sánchez García, Degà de l'ICAB
  • Il·lma. Sra. Susana Ferrer Delgadillo, Vicedegana de l'ICAB, que presentarà els ponents
  • Sr. Alejandro Jiménez Marconi, President de la Secció de Dret Administratiu de l'ICAB.
  • Sr. David Francisco Blanco, secretari general de RED.es i advocat de l’Estat
  • Sr. Albert Martínez Lacambra, Director General de Red.es.
  • Sr. Joan Roca Sagarra, Advocat i Responsable del Grup de Treball dels Fons de Recuperació i Justícia de l'ICAB.
  • Torn obert de preguntes i respostes, moderat pel Sr. Alejandro Jiménez Marconi.
  • Paraules de cloenda a càrrec de l'Excm. Sr. Jesús M. Sánchez García, Degà de l'ICAB

Format blended. Es prega confirmació a protocol@icab.cat, indicant assistència presencial o seguiment telemàtic a través del segúent enllaç:

L'objectiu del Kit Digital és que les petites empreses, microempreses i autònoms que compleixin les condicions establertes a les bases de la convocatòria puguin disposar d'un bo digital per donar suport a la transformació digital dels seus negocis i l'adopció de solucions digitals que millorin el nivell de maduresa digital.

Els beneficiaris d'aquest programa podran emprar l'ajut concedit o “bo digital” en la contractació d'una o diverses solucions de digitalització relacionades amb: lloc web i presència a Internet; comerç electrònic; gestió de xarxes socials; gestió de clients; Business Intelligence i Analítica; gestió de processos; factura electrònica; serveis i eines d'Oficina Virtual; comunicacions segures o ciberseguretat.

El programa està dotat amb un pressupost de 3.067 milions, finançat pel Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència a través dels fons Next Generation EU, en el marc de l'agenda Espanya Digital 2025 i el Pla de Digitalització de Pimes 2021-2025. Des del 15 de març és obert el termini de sol·licitud per a empreses entre 10 i 49 treballadors, i s'adjudiquen per ordre de sol·licitud. Properament ho podran sol·licitar també empreses més petites.

Més informació: https://www.acelerapyme.gob.es/ca/kit-digital

Protocol