Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Alumni EPJ | Titulars

Èxit del primer tast de vins organitzat per l’Alumni EPJ

El dimecres dia 22 de febrer de 2023 s’ha celebrat al Pati de Columnes del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona el primer tast de vins de l’Alumni EPJ, on han participat una vintena d’alumnis.

Thu Feb 23 09:12:20 CET 2023

Antoni Ferrer, sommelier, comentador en actiu amb més seguidors de tot Espanya en l'app de referència Vivino, ha fet gaudir aquest 22 de febrer de 2023 els i les  alumnes, exalumnes  i professors del Postgrau de Pràctica Jurídica que formen part de la comunitat #AlumniEPJ amb les seves explicacions sobre la cultura del vi.

Els participants han pogut tastar vins blancs i negres de diferents denominacions d’origen.

Davant l’èxit de convocatòria, durant el mes de maig es farà una nova sessió del tast de vins. Properament us donarem més detalls.

Aquest tast de vins ha estat la nova activitat que ha organitzat aquesta comunitat de l’Escola de Pràctica Jurídica de l'ICAB per tal de promoure entre els seus membres múltiples avantatges com ara: descomptes en formació ICAB, Borsa de Treball, activitats socials, lúdiques i esportives, networking, newsletters i publicacions a Món Jurídic.

I reserva’t el proper 21 d’abril, data en què tindrà lloc la segona festa de l’#AlumniEPJ

Suma't a la nostra comunitat #AlumniEPJ!

• Comissió de Cultura / Seccions | Formació ICAB

Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB 2024!

T’esperem a la Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB, el dijous 18 d’abril de 2024, a partir de les 10h, al Centre de Formació.
  • Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Titulars

La CRAJ informa: Informació sobre les eines Judicials del Territori Ministerio

La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia informa que s’amplia el número màxim de elements descarregables a través del visor d’Expedients Judicials.