Departament Internacional | Circulació | Formació ICAB

Ja queda menys per a la Fira de l'Advocacia 2015. T’expliquem què oferirà i com estarà distribuïda!

El dijous 29 de gener comença la Fira de l’Advocacia al Centre de Formació de l’ICAB (carrer Mallorca, 281), un esdeveniment pensat especialment per als professionals de l'advocacia en què hi trobareu tot tipus d’activitats dedicades exclusivament al networking.
Thu Jan 15 00:00:00 CET 2015

El primer pas serà que us registreu com a participants. Una vegada ho hagueu fet, ja podreu accedir a la sala principal on tindrà lloc la sessió inaugural a càrrec del degà del Col·legi d’Advocats de Barcelona, Oriol Rusca, i de les autoritats locals. També podreu gaudir d’un esmorzar abans de començar dues jornades dedicades íntegrament a ampliar la vostra xarxa de contactes.

Les aules de les cantonades és on es duran a terme els Speaker's corners. Aquí els assistents podran participar en aquesta acció de networking amb 9 companys més per fer una breu presentació dels seus despatxos i la seva tasca. L’activitat estarà liderada per un representant d’una delegació que farà d’amfitrió del grup. Consulta la graella al web de la Fira per a saber com estarán distribuïts els còrners i conèixer els horaris.

Després d’aquesta activitat, us trobareu amb l’Elevator Pitch, on els assistents podreu fer una presentació individual i en veu alta de la vostra activitat professional.

I no us oblideu d’assistir després a la proposta més dinàmica de totes: l’Speed Networking, la manera de formar “parelles de fet professionals” que us permetrà conèixer de forma ràpida altres professionals, intercanviar targetes de visita, explicar els vostres objectius de negocis i interessos

Però això no és tot, ja que a part de totes les activitats anteriors també podreu trobar a la sala el panell SMS, en el qual els advocats anuncien el tipus de perfil de lletrat que busquen, amb l’objectiu final de fer una reunió, cara a cara i sense presses, en l’espai Face to face.

Si encara no us heu inscrit, no us ho penseu més, és una oportunitat única!

Inscriu-te ara al web http://www.firadvocacia.cat!