Normativa | Comissió Normativa

Lliurats els primers Premis ICAB a la Segona Oportunitat

En el marc del 1er Congrés Europeu sobre Segona Oportunitat, el dimecres 17 de novembre de 2021 ha tingut lloc a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona l’acte de lliurament dels ‘Premis ICAB a la Segona Oportunitat’, creats per reconèixer persones i entitats que han treballat per donar a conèixer aquest mecanisme.

Wed Nov 17 16:09:00 CET 2021

La degana de l’ICAB, Mª Eugènia Gay, ha lliurat els primers ‘Premis ICAB a la Segona Oportunitat’ a Carles R. Puigcerver Asor, inspector delegat Servei d'Inspecció del CGPJ; Miguel Ángel Chamorro González, magistrat del Jutjat de Primera Instància núm. 50 de Barcelona; Ángel Serrano de Nicolás, notari; Josep Medina Padial, degà del Col·legi d’Advocats de Granollers del 2012 al 2019; Carles Mundó i Blanch, conseller de Justícia del 2016 al 2017; i Abel Pié Lacueva, degà del Col·legi de Manresa del 2009 al 2021.

L’encarregat de fer la glossa dels premiats ha estat Jesús Sánchez García, vicedegà de l'ICAB.

PREMIO SEGUNDA OPORTUNIDAD. 1er Congreso Europeo sobre Segunda Oportunidad ICAB 2021 from ICAB on Vimeo.