Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Protocol | Notes de Premsa | Titulars | Secció de Dret Esportiu

NOTA DE PREMSA: La RFEF organitza les “X Jornades Jurídiques de la Roja” a l'ICAB

La desena edició d'aquest esdeveniment formatiu previ als partits de la selecció absoluta masculina, versarà sobre diferents qüestions d'actualitat esportiva des del punt de vista de l'anàlisi jurídica i legal. La seu de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona acollirà aquesta jornada, que porta per títol “Novetats i actualitat al Dret de l'Esport”, el divendres 25 de març de 2022 al llarg del matí i en format blended (presencial i on-line).

Thu Mar 24 12:37:00 CET 2022

La Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) organitza les “X Jornadas Jurídicas de la Roja” a Barcelona el proper divendres dia 25 de març. Aquest esdeveniment formatiu, habitualment fixat de forma prèvia als partits de la selecció espanyola absoluta masculina, compta amb el suport dels col·legis de l'advocacia locals; i, en aquesta ocasió, tindrà la col·laboració de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).

Per això, serà la seu col·legial de l'ICAB la que aculli la desena edició d'aquesta jornada, la vigília que La Roja s'enfronti a Albània (dissabte 26 de març a les 19:45h. al RCDE Stadium de Cornellà-El Prat ). Sota el títol “Novetats i actualitat en el Dret de l'Esport”, la jornada constarà de tres interessants taules de debat i anàlisi sobre les temàtiques següents: “Dona i futbol: situació actual i reptes”, “La justícia al futbol: passat, present i futur; noves solucions?”, i “Novetats normatives al futbol nacional i internacional”.

L'acte comptarà amb la presència de nombrosos experts en Dret esportiu i representants 'institucions del futbol i de 'esport, així com del president de la RFEF, Luis Rubiales, i el degà de l'ICAB, Jesús M. Sánchez.

L'esdeveniment formatiu, que serà gratuït, es durà a terme en format blended, amb limitació d'aforament a l'opció presencial. Per això, ja sigui per assistir en el format on-line o presencial, cal formalitzar la inscripció: les persones col·legiades a l'ICAB s'han d'inscriure directament al web www.icab.cat i les persones no col·legiades a l'ICAB han d'enviar un mail a protocol@icab.cat.

“X Jornadas Jurídicas de la Roja” en el ICAB (25/03/2022) from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.

• Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Titulars

La CRAJ informa: Informació sobre les eines Judicials del Territori Ministerio

La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia informa que s’amplia el número màxim de elements descarregables a través del visor d’Expedients Judicials.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.