Informàtica | Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Servei d'Atenció Col·legial

Nou servei millorat del correu col·legial: ampliem la mida dels comptes @icab fins a 1 TB!

Com sabeu, el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona facilita a totes les persones col·legiades un correu electrònic amb el domini nom@icab.cat. Ara, aquest servei incorpora una novetat important: la capacitat d’emmagatzematge s’amplia fins a 1 TB (Terabyte, l’equivalent a 1.000 Gigabytes).

Thu Dec 22 16:00:00 CET 2022

Gràcies a aquesta millora, amb els comptes de correu ICAB ja no us haureu de preocupar mai més per la falta d’espai i podreu guardar totes les dades i arxius que necessiteu per al vostre dia a dia professional sense cap problema.

Si encara no disposeu del correu ICAB, sol·liciteu-lo ara des de la vostra àrea personal del web ICAB!

L'ICAB, sempre treballant per oferir un millor servei als seus col·legiats i col·legiades.

• Titulars

AVÍS D'INFORMÀTICA: Manteniment de servidors de l'ICAB

Aquest dissabte, 13 d'abril de 2024, hi ha previstes a l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) unes tasques de manteniment que provocaran que s'hagin d'aturar els servidors informàtics. ...
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Servei d'Atenció Col·legial

Xarxa WiFi a la Ciutat de la Justícia: consulta la nova clau d'accés

La Ciutat de la Justícia de Barcelona i l'Hospitalet disposa de connexió a internet per xarxa Wifi, accessible per a tots els col·legiats/des de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).
  • Transformació Digital | Titulars

Sistema de certificació de comunicacions (eEvidence)

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha renovat el conveni de col·laboració amb l’empresa eEvidence, proveïdor de serveis de confiança digital.