Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

Saló Biz Barcelona 2022 els dies 9 i 10 de novembre. Accés gratuït (acreditació prèvia)

No et perdis el gran esdeveniment de l’emprenedoria, start-ups, pimes i autònoms que se celebrarà al Pavelló 1 del recinte firal de Montjuïc.

Mon Oct 24 12:25:00 CEST 2022

Saló Biz Barcelona els dies 9 i 10 de novembre de 2022. Accés gratuït (acreditació prèvia)

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) hi participa, un any més, amb un estand propi a la Fira, especialment per atendre i informar a la ciutadania de la importància que pot tenir consultar a un/a professional de l’advocacia i estar assessorat amb totes les garanties. També per als nostres col·legiats/des, resoldre els seus dubtes i donar a conèixer els serveis de l’ICAB.

El SOOP – Advocacia Emprenedora estarà present per assessorar a les persones visitants en la creació i/o consolidació empresarial a tots aquells que vulguin fer créixer els seus negocis, projectes i empreses. Ens trobaràs a l’estand número 330 carrer C.

A més, durant aquests dos dies, a les taules d’assessorament, advocats i advocades de l’ICAB donaran Orientació Jurídica de forma voluntària a totes aquelles persones que així ho demanin.

També tindran un espai de Networking professional multisectorial on podreu posar el vostre anunci on-line i gratuït i trobar contactes professionals.

El dimecres 9 de novembre de 2022 de 10 a 14h, a la Sala Marketplaces, tindreu un espai on empreses i professionals de tots els sectors es reuniran per fer contactes i trobar noves col·laboracions. S’elaborarà una agenda amb cites programades per a les entrevistes in situ.

A més, també podreu assistir a la conferència que la Comissió de Prospectives Socioprofessionals de l’ICAB ha organitzat sobre els 5 aspectes que s'han de  tenir sempre en compte a l'e-Commerce o al vostre negoci digital de la que seran ponents Eduardo López Román i Jacint Vilardaga, el dia 10 de novembre de 2022, a les 14.30h, a Montjuïc, Pavelló 1, Sala Impulsa.

No t’ho perdis, accedeix al web del BIZBARCELONA i descarrega’t el teu passi gratuït. El codi per a l’acreditació de col·legiats/des ICAB és el ZLI1ITL2.

També hi haurà una conferència organitzada per La Intercol·legial: “O comuniques o comuniquen per tu”, amb el ponent Joan Francesc Cánovas, el dimecres 9 de novembre de 2022, a les 13h, Recinte Montjuïc, Pavelló 1, Av. Maria Cristina Sala Transforma.

Accés gratuït (acreditació prèvia).