Sant Raimon de Penyafort 2020

Sant Raimon 2020. Del 14 de gener al 2 de febrer

Inscripcions on-line ja disponibles a http://www.santraimon.cat
Mon Dec 23 00:00:00 CET 2019

Amb el lema «Advocacia oberta al món», del 14 de gener al 2 de febrer de 2020 se celebra Sant Raimon de Penyafort 2020, la festa anual de l’advocacia barcelonina. Podeu consultar el programa complet i fer la inscripció online al web http://www.santraimon.cat

• Sant Raimon de Penyafort 2020 | Biblioteca

Exposició sobre Raimon de Penyafort a la Biblioteca de l'ICAB

Per tal de celebrar la festivitat col·legial de Sant Raimon de Penyafort, la Biblioteca de l'ICAB ha volgut col·laborar-hi amb una petita exposició: “Sant Raimon de Penyafort: lleis, llibres, obres i música”, que es va inaugurar el 23 de gener i ...
  • Sant Raimon de Penyafort 2020

FOTOS: Sopar de Sant Raimon 2020

Visiteu la galeria.
  • Sant Raimon de Penyafort 2020

Sopar de Gala de Sant Raimon de Penyafort, 31 de gener. ENTRADES EXHAURIDES!

L’objectiu és convertir aquest Sopar de Gala de Sant Raimon, a Montjuïc, en un espai de trobada on els advocats i advocades de Barcelona que ho desitgin puguin compartir experiències i interessos comuns.