Servei d’Obtenció d’Informes dels accidents de trànsit de la policia local de l’Ajuntament de Gavà

Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Davant jutjats i tribunals i AAPP | Tràmits professionals

Descripció del Servei

Servei pel qual els advocats i societats professionals poden sol·licitar i obtenir telemàticament els informes d’accidents de trànsit de la Policia local de l’Ajuntament de Gavà a través del Col·legi.

El termini aproximat de resolució de la seva sol·licitud és  de 20 dies.

Tràmits  per a sol·licitar el Servei

Els tràmits que l’advocat/da o societat professional ha de realitzar per a accedir a aquest Servei són els següents:

1.- L’advocat/da o societat professional (mitjançant el seu representant legal) haurà de sol·licitar, inicialment i una única vegada, la seva adhesió al Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Gavà i l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona. Amb aquesta finalitat haurà de complimentar la sol·licitud d’adhesió al Conveni de col·laboració que es troba a peu de pàgina.

2.- Un cop registrada la seva adhesió al Conveni, l’advocat/da o societat professional podrà sol·licitar el corresponent informe d’accident de trànsit,  omplint i remetent al Col·legi, per correu electrònic a informestransitgava@icab.cat el corresponent formulari de sol·licitud, que consta també a peu de pàgina.

3.- El Col·legi tramitarà on-line la mencionada sol·licitud davant la Policia Local de l’Ajuntament de Gavà.

4.- L’advocat/da o societat professional rebrà des del Col·legi la resposta a la seva sol·licitud per email a l’adreça de correu electrònic facilitada en el formulari de sol·licitud, quan l’informe estigui disponible.

També s’adjuntarà un codi  o les dades necessàries perquè el sol·licitant pugui efectuar el pagament de la taxa de 55,42 euros.

5.- Un cop efectuat el pagament i acreditat aquest davant el Col·legi, remetent el corresponent justificant de pagament a informestransitgava@icab.cat, el Col·legi  remetrà l’informe a l’advocat/da per email a l’adreça de correu electrònic que hagi facilitat en el formulari de sol·licitud, tan aviat com el rebi de la Policia Local.