Formació Internacional | Formació ICAB | Formació Internacional

L’ICAB acull la semifinal del “Young Lawyers Contest 2022” de l’ERA

El dilluns 13 de juny de 2022, el secretari de la Junta de Govern del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Joaquim de Miquel, ha inaugurat a la seu col·legial la semifinal del concurs  “Young European Lawyers Contest 2022” de l’Acadèmia de Dret Europeu ERA.

Mon Jun 13 00:00:00 CEST 2022

Sota l'atenta mirada d'un jurat format per professionals del Dret Europeus líders, els concursants han après a treballar amb companys/es d'altres cultures jurídiques per construir casos sòlids en àmbits tan diversos com els drets fonamentals i l'Estat de Dret, l'accés a la justícia, el dret econòmic, la cooperació fronterera en matèria civil i comercial, i la justícia penal.

El certamen constitueix una oportunitat perquè els advocats nacionals i regionals encoratgin els seus joves advocats/des a entusiasmar-se amb el Dret Europeu i aprendre a utilitzar-lo per millorar la seva pràctica diària.

L’ERA ha convocat aquest Concurs amb el suport de la CCBE i, en aquesta ocasió, també, en col·laboració amb l’ICAB.