Departament Internacional | Circulació

La 3a Fira de l'Advocacia ofereix dues modalitats d'inscripció: presencial i només virtual

En el marc dels actes de Sant Raimon 2015, els dies 29 i 30 de gener tindrà lloc al Centre de Formació del Col·legi d'Advocats de Barcelona (c/ Mallorca, 281) la 3a edició de la Fira de l'Advocacia. Aquest esdeveniment internacional estarà dedicat una vegada més al networking i comptarà amb la participació de representants de prop de 20 països. INSCRIPCIONS OBERTES!
Thu Jan 08 00:00:00 CET 2015

Estats Units, Alemanya, Japó, Bèlgica, Rússia, França, Nigèria, Letònia, Polònia, Brasil, Luxemburg, Perú, Regne Unit, República Txeca, Itàlia i Marroc ja han confirmat la seva participació a la Fira.

En aquesta ocasió, la Fira serà més internacional que mai, per afavorir el networking i la creació de xarxes de negoci, de sinergies entre despatxos d’arreu del món. Els contactes entre els diferents advocats es faran presencialment i, com a novetat aquest 2015, també virtualment. L’objectiu serà la creació de milers de "parelles de fet professionals". Posa’t al dia i internacionalitza el teu despatx!

Modalitats de participació

La Fira ofereix dues modalitats d'inscripció:

• Opció A. Inscripció Fira de l'Advocacia 2015 (recinte) + accés Fira virtual (web). Aquesta opció està pensada per a aquells que vulguin assistir presencialment a la 3a Fira de l'Advocacia. Dóna entrada presencial al recinte de la Fira els dies 29 i 30 de gener i accés complet a la Fira Virtual (web). Preu: 300 € (general) / 275 € (col·legiats ICAB)
  • Opció B. Inscripció Fira Virtual (web). Permet l'accés ÚNICAMENT als contignuts de la Fira Virtual (web), però NO al recinte de la Fira. Aquesta modalitat està pensada per a aquells que no puguin assistir presencialment a la Fira però estiguin interessats en fer networking a través de la plataforma web / xarxa social. Preu 40 €

Podeu trobar tota la informació d'aquest esdeveniment al web: