Servei d'Orientació Jurídica i Mediadora Ajuntament de Barcelona C/ FERRAN, 32

Servei d'Orientació Jurídica i Mediadora (SOJ-SOM)

Servei d'Orientació Jurídica i Mediadora Ajuntament de Barcelona C/ FERRAN, 32

Des d’aquest punt d’atenció, s’ofereix informació i orientació jurídica sobre resolució alternativa de conflictes i assessorament, si s’escau, sobre l’assistència jurídica gratuïta.

El servei s’ofereix per part de professionals de l’advocacia de l’ICAB i té com a finalitat proporcionar orientació jurídica sobre qüestions plantejades pels ciutadans i ciutadanes, informar sobre la mediació com a via alternativa per a la resolució de conflictes i tramitar les sol·licituds de justícia gratuïta per obtenir la designació d’advocat o advocada del torn d’ofici.

L’atenció pot ser telefònica o presencial. En aquest cas, cal concertar cita prèvia.

Es pot reservar cita:

• Trucant al telèfon 93 256 46 25

HORARI:

ATENCIÓ TELEFÒNICA: Telèfon 93 256 46 25

Dilluns de 9:00 a 12:00 hores

Dimecres: de 15:00 a 18:00 hores

ATENCIÓ PRESENCIAL: c/ Ferran, 32 NOMÉS AMB CITA CONCERTADA

Dimarts: de 9  a 15  hores

Dijous: de 14 a 19 hores  excepte durant el mes d’agost, en què l’horari serà de 9 a 14 hores

Divendres: De 9 a 14 hores